cahillesohbetikestim Canım anneler oğlum 10 aylık ne denediysem olmadı su içmeyi sevmiyor. Bu ara sanki bardağa hevesli gibi acaba bu bardaktan alsam kullanır mı? Yoksa boşuna mı almış olurum malum fiyatları çok yüksek. Bir yardımcı olursanız çok sevinirim. 😊
Semracan cahillesohbetikestim biz kullandık hemde 3 yaşı geçene kadar hem çok sağlam ürün hemde kullanımı rahat 🙂 kreşe başlayınca bıraktık hala saklıyorum verdiğim para helal olsun dediğin nadir ürünlerden yani parasının hakkından fazlasını verdi 😂
Kaptan03 Ben kullanmadım canım ama nuk pipetli suluk aldım cokda güzel içiyor… Pipetli suluk dene bence önce derim
cahillesohbetikestim Kaptan03 pipete alıştırmaya çalışıyorum eğer öğrenebilirsek pipetli suluk denicdm. Siz nasıl alıştırdınız pipete 🙂
Kaptan03 On bir aylıktı benm oğlum başladığında canım vallaha verdim eline iki hup hup çekti bir güne alıştı 😅özel birşey yapmadım ..
cahillesohbetikestim Semracan yaa çok sevindim bende kararsızım pipete alışırsa pipetli alıcam alışamazsa bunu alıcam 😁