Omursmom işe başlayınca sağcaksan şimdiden sağmaya başla ki göğsün alışsın. Hiç sağılmamış göğüsten az süt çıkar. Ki sağılan göğüsten de yine kapasitesinin altında süt çıkar. O zaman ihtiyacın olacak bnce onun hazırlığını yapmalısın. Bunu bilerek de sağarsan moralin falan bozulmaz. Ben ilk sağdığımda 5ml falan çıkıyodu yanlış hatrlamıyosam. Bebeğim emdi ben bi saat snra sağdım. Sağımdan bi saat snra da emzirdim. Zaman geçince uyanıklığı 3 saat olunca 1,5 saat snra sağdm snra yine 1,5 saat snra emzirdim. Yetmiyo mu sütün doktorun söylemiş kullan mama bişi olmaz ama önce emzir iki göğsünü de 20şer dk bebeğin önce seni emsin ondan snra istersen mama ver istersen biraz önce sağdığın sütü ver. Böyle yaparsan meme reddi yaşamazsın.
Sürekli sağdığın için de süt üretimin artacaktır. Zamanla sağdığın süt miktarı da artacak sende görceksin ama bi anda olmaz. Benden tavsiye eğer ki işe başlıcaksan sağmaya başla. Korkma da ayrıca. Süt senin kendinş strese sokmazsan her türlü gelir ama strese sokarsan da gelmez olmadı mı çıkmadı mı süt o zaman mama verirsin çaresi var sonuçta.