Kızlar ailemden uzak bir şehirde yaşıyorum bebeğim 7aylık 1aydır yanlarında kaldım teyzeleri dayıları hep oynadı oğlumla güzel vakit geçirdik eve geldik 2gün oldu ben yanından ayrıldığım anda ağlamaya başlıyor ama çok fazla ağlıyor ben yanında olursam onuyor ancak oyuncaklarıyla geldim geleli valizlerimi boşaltamadım o derece kahvaltımı zor yaptım yürteç aldım benim yanıma gelsin yanımda dursun diye onada binmek istemiyor ya ben yanında oturcam onla oyun oynıycam yada gittiğim yere kucağımda götürcem napıcam böyle benim gibi olan varmı😞😞