ilayda92 Merhaba 2 ay 15 günlük bebeğim şimdi altını değiştirirken gördüm biraz araştırdım daha fazla beslenmesi gerekiyor yada susuz kalmış olabilir diyor kendimi çok kötü hissediyorum daha önce başına gelen var mı ne zaman korkmalıyım ne yapmalıyım ??doktora fotoğrafı attım dönmedi henüz haber bekliyorum 😞
Mumoslu30 ilayda92 Canı sıvı kaybı var bebeginin büyük bir ihtimalle benim oglumdada olmustu sık sık emzir emzirmiyorsan mamasini duzenli sekilde belirli saatlerde ver 🎈🎈
Utkucan ilayda92 beslenme yetersizliği canım bu daha sık emzirmen lazım ancak çoğu zaman su takviyesi yapıyorlar bunu önlemek için sıvı desteği olsun diye bebeğin çok küçük ama doktora danışmadan su verme
ilayda92 Eylul05 susuz kalmaktan kasıt beslenme eksikliği mi normal kaynamış su mu daha çok vermeliyim emziriyorum bu arada akşamları 1 kere mama veriyorum
Eylul05 ilayda92 ben hep hazır sulardan verdim marketten aldım içirdim mama veriyosan hiç vermemekle hata yapıyosun
minikMarquez ilayda92 ilayda92 etmez ama sık sık emzirin hemde fazlasıyla gece mama verince ardından bir çay kaşığı su verin susuz kalmış
ilayda92 Utkucan ya sanki dün akşama doğru göğüslerimin çok yumuşak olduğunu farkettim ondan sonra mama yapıp verdim 2,5 3 saat sonra sağıp bakcam sütüme 😞
Mumoslu30 ilayda92 ne demek canım geçmiş olsun insaAllah bir an once duzene girer❤️Üzülme bir cok anne yaşamıştır
Utkucan ilayda92 göğüslerin terbiye olmuştur yumuşaması ile sütün ilgisi yok ve sağdığınla çocuğun emmesi arasında dağlar kadar süt farkı olur bunlara göre hareket etme sen önce doktorunla görüş
ilayda92 Utkucan fotoğraf attım bekliyorum dönmesini en azından aklımda soru işareti kalmasın diye sağıp bakmak istiyorum açıkçası canım epey sıkıldı çünkü bu duruma
Sarelifhanm Utkucan canm terbıye oldugu dogrudur ama benımde gpgsum yumusak ve sahınca sut alamadım malesef dolu oldugu zaman gogus agırllasıyor hala oledır bes aylık oldu o sekılde anlıyorum
Efessmomm ilayda92 sarılık olduğu dönem benim bebeğimdede oldu bizimki daha belliydi hatta doktor sıvı kaybından olduğunu söyledi bol bol emzir sütün azsa mama takviyesi yap
Deletedmom_123 Beslenme yetersizliğinden kuzucum daha çok emzir sütünü arttıran şeyler ye takip et günde 5-6 çişli bez ve her gün kaka al eğer bunlarda azalma olursa mama takviyesi yaparsın
ilayda92 Deletedmom_123 dün 2 kere kaka yaptı çişide iyi gibiydi mutluydu akşama doğru işte biraz sanki az gibi geldi sütüm bende mama verdim ama sağıp bakıcam olmazsa her emzirmeden sonra bi mama takviyesi denicem içtiği kadar
Utkucan ilayda92 sağımda az çıkar emdiğinin en iyi ihtimalle üçte biri falan çıkar bu defa sütün az sanarsın o sebeple diyorum
monami_ ilayda92 Merhaba susuz kalma gibi durum söz konusu değil zaten 2 aylık bebeğe su verilmez demek istenen bebeğinizin yeterince beslenme diye bu gördüğünüz ürik asit kristalleri deniliyor daha fazla beslemelisiniz endişelenmeyin birçok yeni doğan da oluyor.
Yasemin38 ilayda92 sen bol bol su iç günlük 2.5-3 litre kadar beslenmene dikkat et ve sık sık emzir saat gözetmeksizin canım