tugce_avci68 bence hic baslanmamali. Bir cok omurga rahatsizligi, yurumede gecikme, kas zayifligi ve ev kazalarina neden oluyor.. birakin ozgurce kendi bedenini kesfetsin ve herseyden onemlisi bedenini kullanmayi ogrenip kaslarini guclendirsin.. hem emekleme hem de yurumeye karsi olumsuz etkileri var yurutecin