Bnihal anne sütü içiyorsa gaz yapacak besinlerden uzak durun, mama içiyorsa markasına göre bazı özel serileri var şişkinlik ve kabızlık yapmayan onları tercih edebilirsiniz
Hamak kesinlikle bize en çok faydayı sağlayan şey oldu, 25 günlükken forumda önerildiğini görünce aldım ve gaz sebebiyle olan ağlama krizlerine en etkili çözüm oldu, zaten sallanırken de orada gaz çıkarıyor yardımcı oluyor hamak
Gaz damlası kullandık biz ayrıca. Yüzde yüz kesmedi sancıları ama azalttı, sab simplex
Kabız olursa kesinlikle zeytinyağı vermeyin çünkü biz hem kabızlığa hem gaz sancısına iyi gelsin diye farklı zamanlarda bir çay kaşığı verdik o gecelerde sabaha kadar uyumadı sürekli ağladı kıvrandı bize çok kötü etkisi olmuştu zeytinyağının ki özel getirttiğim hakiki zeytinyağı idi
Şu da bir gerçek ki tüm bu yöntemler sadece kısmi olarak azaltır sancıyı, 2,5 aylık olana kadar az da olsa çok da olsa mutlaka gaz sancısı oluyor