plakayerli CanannnD  İyi ki sormuşum buraya, siz de iyi ki yazmışsınız. Oğlumun odası özellikle de dolabı çok hoşuma gitti çok güzel oldu teşekkür ederim 🤩
CanannnD plakayerli Yaa çok hoş olmuş gule gule kullanın 🤗 kaderde varmış demek ki 😊 bende size halıyı sorayım internetten aldıysanız 🤭
plakayerli CanannnD teşekkür ederiz😍 evet bebisimhali.com’dan aldım. Trendyolda da var oradaki yorumları da bayağı iyiydi ama kendi sitesinde bş tık daha ucuzdu o yüzden halı ve avizeyi kendi sitesinden aldım:)