bbusra134 Kulak iltihabı başlangıcı dedi doktor daha once hiç yasamadım ve direk antibiyotik ve agrı kesici yazmış. Cocugun huzursuzlugu atesi falan yok ama anitbiyotik kullanmadan geçmez mi bu meret yasayanlar cevaplayabilir mi ?
enmir bbusra134 bize damla vermişti ben kullandım ve geçti ne antibiyotik ne ağrı kesici. Kulak için damla vermesi lazım yoksa nasıl geçicek
-_-hUysUzvetatlikadin bbusra134 aman diyim kullan antibiyotiği bugün gittik bizde kulakta enfeksiyon dedi hafta tekrar kontrole çağırdı eğer düzelmezse sıvı birikmesi olabilir o zaman dedi zincirleme geliyor çok geçmiş olsun
Mumoslu30 bbusra134 Geçmiş olsun canım bizimde malesef aynın İnsaAllah gecer sizinkisi bizmki malesef gecmedi halen 4 antibiyotik bitirdik ay ay 6 aydır gecmedi 2.5 yasinda tüp takilacak icerdeki sıvı alinacak dedi doktorumuz Rabbim evlatlarimiza şifa versin insaAllah ❤️🤲🏻😞
Deletedmom_123 Doktorlardan daha iyi bilemeyiz herhalde benim oğlumun kulak enfeksiyonu 2 hafta sürdü ve ilk gittiğimiz doktor kuşağını kontrol bile etmemişti üşüttü dedi bir şey vermedi sonra çocuk daha kötü olunca antibiyotike başladık öyle geçti
bbusra134 Deletedmom_123 her şikayette antibiyotik veriyorlar valla artık bende şaştım kul işi sonuçta çoğu gribal durumları alternatif yöntemlerle atlattık ama bu ilk defa basıma geliyor 🙄
babyandmom1 Bizede augmentin verdi ateşi de yoktu ama çok ağrısı vardı pedifen verdi bir de damlası vardı geçmiş olsun