Merhaba hanımlar kızım bir buçuk aylıktan beri (şuan 6 aylık) aşırı gaz sancısı çekiyor sıvı kakayi çok zorlanarak yapıyor aşırı karın gurultusu ve mukuslu kakası var ve ben bunu her doktora sorduğumda normal diyip geçiştirdi 4 gün önce deri testi yapıldı alerjisi çıkmadı Dr boşuna diyet yapma dedi ki ben 2aydir kendim diyet yaptım gaz olarak rahatladı ama son 10 gündür hele de deri testinden sonra acaip huzursuzluk var sabahlara kadar uyumuyor ağlıyor gazdan yani demem o ki alerjisi olsaydı eğer deri çıkar mıydı çünkü normal mama asla yaramıyor çok kötü oluyor?