Keremali22 kitap okurdum 10 15 dk, resimli kitaplar,kartlar gösterirdim, balkondan Baktırırdım çiçeklere dokundurturdum , ne yaparsam konuşurdum altını değiştirelim üstünü değiştirelim kıyafetinin rengini bile söylerdim böyle asıl süreç bir buçuk yastan sonra başlıyor en aktivite zamanı bu zamana kadar kitap okuma,oyuncaklarla oynama,kendi kitap açıp bakması okumaya çalışıp taklit etmesi vs 💜