Babywho benim kızım 15 aylık şuan bizde de var. Doktor nebülizatör için ilaç yazdı ama sesinden korktuğu için kullanamıyorum. Hava nemlendirici kullanıyorum. Bide öksürük için bitkisel bi şurup önerdi thernatur diye. Bide serumla burnunu temizliyorum sürekli. Ama bence bi doktora götür daha küçükmüş seninki kafana göre bişe yapma