Kızlar merhaba kızım 10 ay 20 günlük doğduğundan beri Bi çok emziği denedim ama sadece wee baby nin damaklı emziğini tuttu avent bile aldım ama tutmadı şimdi de emziği 6 18 aya geçirmek istiyorum ama wee baby nin 6 18 olan emziği çok büyük baş parmağım kadar var kızım tutmakta zorlanıyor gün içinde pek ihtiyaç duymuyor emziğe ama uyurken istiyor hatta uyumuyor bazen. Bıraktırmaya çalıştım ama olmadı. Hala 0 6 olan emziği kullanıyor 6 18 ay olan emziği hemen ağzından çıkarıyor uyku arasında olsa bile. Sizce ben bu durumu nasıl aşabilirim? 6 tane dişi çıktı ağız yapısının bozulmasınndan korkuyorum küçük emziği tuttuğu için. Başka önerebileceğiniz damaklı emzik var mı?