Kızlar bu güne kadar düzenli bi uyku düzenimiz vardı şu an bebeğim 14 aylık ve yeni yürümeye başladı. Bi yandan 3 azı diş çıkardı 4. yolda. Son 2-3 haftadır sık uyanmaya hatta gece yarısı uyanıp oyun oynamaya falan başladı bu durumun geçici olduğunu söyleyin nolurrr 😲😶 çok yorucu oluyor artık 🤦♀️ bizim gibi yaşayan var mı bu durumları