Sedaalya aynen benimkide öyle dedi hala az kilosu ama sırf nişastaymış kan değerlerinde sıkıntı yoksa kiloya gerek yok diyorum artık 4aylık yedim kendimi sonra düşündüm sağlığı yerinde rahat bırak çocuğu diye bu yüzden erken ek gıdaya bile geçtim ilerde hasta olsa hep kendimi suçluycam o yüzden acıkınca yer kendini hiç kasma kendine yemene içmene dikkat et bence verme ama annesi sensin istediğin gibi yap en iyisini sen bilirsin 🥰