Merhaba doktorumuz 2 aylık kontrolünde pipisinin sola doğru olduğunu, sol tarafa işerse de bu eğrilik göstergesi olabileceğini söyledi. 2 gündür altı açıkken takip ediyorum hep sol tarafa idrarını yapıyor. Bir ay önce sünnet olduğunda ürolog her şey yolunda demişti. Başına gelen var mı? Bir de ilk çocuğum normalde hep ne tarafa işerler onu da bilmiyorum.