Merhaba hanımlar. Benim bebeğim 5,5 aylık oldu. Bir kaç gündür aşırı huysuz ve uykuları düzensiz. Bugün farkettim. Dis etinin altında çizgi şeklinde beyazlasma var. Bu dis çıkarmanın belirtisi midir ? Bir de sizde görülen dış çıkarma belirtileri nelerdir ?