Selam herkese. Dün öglen bulaşık yıkarken bi anda ayağım ıslandı bir baktım yerden mutfak kapağının altından su sızıyor. Hemen halıyı topladım bezlerle sıkıp sıkıp sildim kuruladım. Yani lavaboya tıkayacak yemek atığı falan hiç atmıyorum süzeğim vardır deliğin ucunda her zaman yinede tıkanıyor. Usttede ev sahibi var onların borusuyla bizimki bir. Bir keresinde kendilerininkide tıkanmıştı beni uyarmıştı lavaboya tıkayacak birsey atmayın diye. Halbuki ben atmıyorum yani hiçbirşey. Neyse akşama evde değildik. Gece eve geldik bir baktık yerler göl olmuş ama pisliklerde var ağır bir koku😫😫 ay çok kötüyüm ya. Eşim sen git çocuğu yatır ben hallederim dedi. Sinirlendim evin her yerinde sorun var dedim. Tuvaletinde, banyosunda, peteklerinde. Herseyide sen yaptırıyorsun dedim. Resmen evin içini tamir ettiriyoruz söyle ev sahibine bu sorunları dedim. Zam yaparken benim evim dört dörtlük kusursuz bir ev diyorlardı dedim. Hani her yer bizim elimizden geçiyor dedim. Ama eşim bey yinede muhatap olmak istemiyor onlarla. Ben yaparım bulaştırma bize onları sabret idare et diyor. Neyse Çocuğu Yatırdıktan sonra geldim baktım domestoslu suyla silmiş her yeri eşim. Halıyıda atmış balkona yıkanacak. Pencereyide açtık yatarken sabaha kadar kurusun koku kalmasın diye. Bugüntamir edecek eşim orayı. Şimdi ben yerleri nasıl temizleyeyim fikir verseniz bana. 2 3 kere silmem lazım. Önce sirkeli suyla mı sileyim domestoslu suyla mı yoksa yüzey temizleyiciyle mi🤦♀️