Mehmetmoms Bizimde öyle oldu canım tekrar topuk kanı almak için aradı sağlıkocağı.. Haftasonuna geliyor diye dayanamadık özel hastanenin acilinden Tsh, t3, t4 değerlerine baktırdık normal çıktı. Pazartesi günü sağlıkocağına gidip topuk kanı verdik geri dönüş olmadı yani normale binmiş.. Yenidoğanlarda olağan bir şeymiş bu daha değerler tam olmadığı için falan anca vücut kendini toparlıyor.. İnşallah sizinki de öyledir.. Geçmiş olsun 🌸