Mom_dery serum fizyolojik de sadece damlatacaksin diye bsy yok tüm sıkmada yapa bilirsin ama olay sıktığın anda diğer burundan olduğu gibi çıkması, bu olursa doğru kullanıyorsun demek yoksa çocuk hepsini yutar
Bebiş ini yan yatır yanağı yere değecek şekilde, kafasını muhakkak öne doğru bük sakın arkaya değil yoksa olmaz burası çok önemli püf noktası, çenesini gövdesine getir yani, yukarıda kalan burun deliğine serumu yerleştir ama tam düz değil burun kenarına değecek şekilde yan hem destek olsun hem çocuğun burnun dibini acıtmasın diye, serumu birden sık iyice fışkırsın ard ardına 2 3 defa kuvvetli sıkabilirsin ki tüm tüp bitsin, bebisin burnu çok tikaniksa içerde kiler anca çıkar, kuvvetli sıkınca ztn çabuk fışkırıyor, Farkedeceksin ki diğer burundan ne var ne yok çıkmış o anda.
Doğru şekil bu, içindekiler çıkınca zaten acaip rahatlıyor ama çıkmıyorsa halıyle açılma olmaz ve rahatlamaz, korkmadan güçle yap
Bir çok kişiye bu konuda uygulamalı yardımcı oldum, doktorların gösterdiği de bu şekil