Susedsdfg öncelikle çok geçmiş olsun. 2 buçuk aylıkken benim bebeğim de rsv virüsü kapmış gece öksürüğüne kalktık nefes alırken zorlandığını farkedince hemen hastaneye götürmüştük. 4 gün yoğun bakımda 3 gün serviste yattı. Çok zor bir süreç hem bebeğiniz için hem sizin için ama inanın geçiyor. Hastanede olmanız doktor kontrolünde olmanız daha iyi içiniz rahat olsun 🙏 sonrasında biraz daha dikkatli olmanız gerekicek sadece çok fazla öpmemeye, hastayken temastan kaçınmaya, toparlanana kadar kalabalık ortamlara girmemeye çalışın 🌸