Dünyada hiçbir şey onlardan daha değerli değil
(Evet)
Aman boşver ojede sürmeyiver
(Evet)
Saçların iki gün yağli olsun nolmus ?
(Evet)
Bunların hepsini biliyorum farkındayım. Ama Allah’ta kimseyi gördüğünden geri bırakmasın..
Bu tam olarak o işte
Eski halimi özlüyorum bazen fırsat buluyorum hadi bir öje süreyim diyorum bir kaç gün sonra yarışı gitmiş yarışı kalmış ojelerleyim..
Bebeğim uyudu güzel bir duş alayım saçlarımı saçlarımı yapayım birazda makyaj ohhh.. diyorum..
Sonra aklıma geliyor uyanınca acıkır kalkiyim yemeğini hazirlayim yikanicak kıyafetleri var onları yıkayim
Bunları severek yapıyorum şikayet asla değil..
Ama anneliğin kadınlığımin önüne geçti hergun bir savaş var içimde çoğunuz böyle hissediyor dimi yalnız olamam keşke geri gelse dediğim günler olucak size destek olan bir anneniz varsa gidin hemen sarılın ona ♥️