tazeanne97 Merhaba kızlar 7 aylık bebeğim var ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz en çok neyle , hangi oyuncağıyla oyalanıyor ? Birbirimize fikir olsun
Seyturak tazeanne97 6 aylık kızım çıngırak top aldık o çok ilgisini çekiyor bide diş kaşıyıcısı zürafası var seste çıkarıyor favorisi bu ikisi. Tabi en sevdiği kucak 🤗
bussraozturk tazeanne97 6 aylık oğlum kitapları çok seviyoruz. Oyun halısında vakit geçiriyor. Bultak aldım onu çok seviyor. Küçük hayvan figürlerini seviyor. En çok beraber oynadığımız yaptığımız şeylerden keyif alıyor aslında. Ben kendimi oyuncak ediyorum ona🤣🤣
RANAMMM tazeanne97 8 aylık kızım hiçbir oyuncakla oynamıyor daha çok yürüteçle evi keşfediyor ha bide tencere, tava, tabak, kaşık çok ilgisini çekiyor 😂😂 galiba benim kız büyüyünce aşçı olacak😂
Rumeysaerva Byebye 6 buçuk aylık oğlum aynısı yere koyunca aglama krizleri başlıyor ama evin içinde gezdirirsen hiç sorun yok🥴
1_nisan 7.5 aylık oğlumun en sevdiği tabiki kucakta gezmek balonla tesbihle bitmis islak mendil kutusu ve akıllı kumandasıyla oynamak yeni yeni yürütece biniyor onuda çok sevdi bütün evi keşif halinde 😃
tazeanne97 1_nisan yürütecinşz ne marka ? Bana yürüteç hediye geldi ama çok kaliteli değil yürüteci sevmedi acaba ondan mı kaynaklı
okuyor tazeanne97 çıngıraklar Piyano Cırt cırtlı kitap Tekerlekli kitap Bez kitap Balık noni ve sevimli dostlari (gözlü kitap) Parmak kukla En çok bunlarla vakit geçiriyor