Merhaba 22 gündür kızım mama içmiyor uykusunda içirebiliyorum o da toplan günlük beslenmenin yarısını içirebiliyorum 24 saatte uyanıkken içmek istemiyor diş etleri ağrıyor damakları 4 ay 4 günlük bugün farklı biberonlarda da denedim kaşıkla şırınga ile hepsini denedim ama içmiyor ama suyu biberonda içiyor mama içiremiyorum uyanıkken
Bu durum geçicimidir ki ?
Başına gelen anne var mı beslenme reddi yaşayıp düzelme olan filan