unal4195 İki ağlık bebeğim iki gündür ishal normal de asla geceleri uyumaz hep ağlar dün gece banyo yaptırıp yatırmıştık gece sadece iki üç kere emmeye kalktı hala uyuyor uyumak istiyor hasta mı acaba anlam veremedim 😔
Nursemommy unal4195 yoğunsa ishali sıvı kaybı olabilir bu da halsizlik ve uykuya eğilim yapar doktora gitmenizde fayda enfeksiyon virüs bakteri gibi bir durumda olabilir geçmiş olsun 🙏🏻