Sevgili anneler bebeğime 3 gündür treelife gaz damlasını kullanmaya başladım kakasını yapamyordu doktora soledim ona gore ilac onermesini doktorumuzda bunu önerdi ama bebegim asiri huzursuz gazlı gazdan memeyi bile emmek iatemyor bende damladan olabilir mi diye dusnmeye basladim bu damla kullanıp sorun yasayan oldu mu yada onerceginiz
damla var mı?
