Arkadaşlar hiç endişelenecek bir durum yok eğer üfürümse. Üfürüm doğan her çocukta olur. Üfürüm demek zaten kalpteki bir ses olayı. Bazen yıllarca duyulabiliyor. Ama geçen bişey. Zaten bi hastalık eksiklik değil. Kaldı ki delikler bile bebekler için korkulacak şeyler değil onlar da kapanıyor. Hani çok büyük olur risklidir zaten bi şekilde belli eder ✨