Bence gayet ideal doğum kilosuna göre özellikle
Bu bebeklere neye göre zayıf vs diyorlar anlamıyorum velev ki zayıf bir bebek ne eksiği oluyor diğerlerinden ?
Görsel olarak mı eksiklik oluyor sonuçta maşallah gelmiş nerdeyse 8 kilolara nasıl zayıf olabiliyor ki