Merhaba anneler,
RS virüsü yani Respiratuar Sinsisyal Virüs şuanda çok yaygın olan bir virüs ve biz şuan 4 aylık bebeğimle bu virüs den dolayı hastanede yatıyoruz çünkü 1 yaş altı bebekler için çok tehlikeli olabilir. Bu virüs akciğerlere inip ciddi hasarlar oluşturabilir miş. Bebeğim üşütmüş sandım sonra çok fena öksürünce hastaneye gitmeye karar verdim iyiki de gelmişim yoksa Allah korusun belki kötü bir şey olurdu. 1 yaş altı bebekleri olan anneler eğer bebeğiniz zor nefes alıyorsa öksürüyorsa lütfen ihmal etmeyin hemen hastaneye götürün daha ciddi sorunları önlemek için. Benim bebeğime de dua edin Rabbim tüm hastalara şifa versin 🤲