Findikzadem _nurellaaaaa biraz zor 60 üzeri üniversite alımları oluyor bazen ona başvurma şansınız var yeğenim de 92 alms
miraculous_22 _nurellaaaaa bende 75.5 almışım hiç çalışmamıştım en son 4 sene önce elime kitap almışımdır herhalde 😂 yine iyi diye düşünüyorum ama bu puanlarla girebilir miyiz hiç bilemiyorum bende merak ediyorum üstte kalsın bilen biri yazar herhalde