NehirPerisi Kızlar bugün bebeğimi sağlık ocağına kızamık kabakulak aşısı için goturucem Yan etkisi var mı Ya da yaptırmayan var mı🙄
Sogancik NehirPerisi ben yaptırmadım canım. Doktorumuza sordum yaptır dedi aslında. Bulunduğumuz yerde çok göçmen yok ve pek dışarı çıkarmıyordum 1 yaşını bekliyeyim dedim. 1 yaşında yaptırdığımızda hiç yan etki olmadı ateşi bile çıkmadı.
Deletedmom_112 NehirPerisi ben yaptırdım hiç bir yan etki olmadı, sadece iki gün mutsuzdu. Evde asık surat ile dolaşıp pek gülmüyordu.