Sogancik Anneler kızımin 1 yaş tahlilleri yapıldı dün. B12 si 370 çıkmış. Referans aralığı 187-883. Doktorun sekreteri herhangi bi şey demedi doktorla da görüşemedim. Kızım iştahsız bir çocuk neredeyse hiç yemez. Bu değer yememesine bir etken mi acaba?
Dondurmalikahve Sogancik referans aralığının içindeki değeri düşük denmez ki bebeğinizin b12’si referans aralığında kan değerleri nasıl?
Sogancik Deletedmom_41 iyi o zaman canım. Acaba iştahi için biraz daha mı yüksek olması gerekiyor diye düşündüm.
Mucem Sogancik iştahı ile çok alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü benimkinşn referans aralığının çok üzerinde çıktı. 1107. Çok hareketli ve uykuya dalmakta zorluk çekiyo. Böbrek ya da karaciğer hasarı yönünden inceleniyo hatta. Ama iştahı çok az.
Deletedmom_41 Sogancik oglumda istahsiz d vitamini ve demir düşük biraz dr ona bağladı mesela ama b12 de sorun yoktu
Sogancik Mucem geçmiş olsun canım. Burda hep B12 düşüklüğü iştahsizlik yapar diye okuyorum etkisi çok fazla sanıyordum.