Pamukkprensess Kızlar oglum bir hafta once hastaydi farenjit dendi gozu burnu akiyordu cok kotuydu. 1 yas asisina gitmedim 5-6 gun onceydi ne kadar sure gecmesi gerekiyordu hastaligin ustunden ebeye ulasamiyorum hic bakmaz telefona size sormak istedim
Sogancik Pamukkprensess canım ben kendi kararıma göre gittim. O da hastalığı 5-6 gün gibi geçmişti. Daha da bekleseydim 13. Ayı dolduracaktı çünkü.
Sogancik Pamukkprensess aynen canım. Zaman varsa biraz daha bekle istersen. İçin daha rahat eder. 12. Ayı 18 gün geçiyordu bizim.
BebekC Oğlum da şu an hasta 6. ay aşısı olacaktı normalde, doktor şimdi yapmayalım biraz toparlansın 1 hafta sonra yapalım dedi.