Benimde ilk doğuma 2 ay kala başlamıştı ama fena bi şekilde sağ elimdi ve çok acizlik bi durum 😓 bıçak çatal kaşık tutmakta çok zorlanıyordum elimden düşüyordu ağlardım bişey yapamıyordum doktoruma sormuştum ama tabi adam ne bilsin dalı değildi..doğumdan 2 ay sonra geçmişti ve şimdi yine vuruyor uyuşma 1 yaşına girecek oğlum..karpal tünel sendromu bu bi i uzmana görünmek gerekir