Olmazbebek oda nemlendiricisi olarak soruyorsan Sinbo kullanıyorum, fakat bazı oda nemlendiricilerinin içine serum fizyolojik, İlaç, oda esansları konuyor ayrı bolmesi var, weewell markasında mevcut o tarz bişey daha mantıklı ben alırken dikkat etmemiştim bu ayrıntıya o yuzden sadece oda nemlendiricisi olarak kullanılıyor benimki, eger nebulizatorden bahsediyorsan Direck neksus Nebulizator cep boyutunda bişey aşırı etkili. Yada peteklere asmak için su hazneleri var ondan da kullanabilirsin. ben genelleme petekte hazne kullanıyorum, hasta olduğunda diğerlerini kullanıyorum çünkü oda nemlendiricisinin sürekli açık olması da iyi değil. Hem ciğerlere hemde eşyalara zararı var.