mashaa Kızlar günaydın. 2 ay önce emzirmryi bıraktım fakat bugün emzirdiğim göğüsüm sanki içi yanıyo sızlıyo gibi. Sütüm yok göğüslerim yumuşak. Ama halsiz ve sıtma gibi üşüyorum. Ne olalir bilgisi olan varmı acaba
Mferideb mashaa aynı şikayetler bende de vardı elinle kontrol et bakalım iyice sertlik var mı kısmi olarak her yerinde olmaz kahverengi kısmında bile olabilir bu sertlik
mashaa Mferideb Kbr_ay00 yüksek ihtimal masitit değil dedi dahhiliye dr u. Ama genel carrahda görsün dedi. Onu bekliyorum şimdi 😞 amin inşallahh
mashaa Kbr_ay00 çok şükür usg de birşey çıkmadı 🙏🏻 Sadece viral bi enfeksiyon varmış sanırım vücudum bu yüzden kırılıyor.