Kızlar bebeğimin 3-4 gün önce ateşi çıktı sabahtan şurupla filan ertesi güne atlattık ama bugünde burnu akıyor hapşırma öksürme grip olmuş hastanelerde daha kötü durumda tavsiyesi olan paylaşabilirmi aferin verecektim ama 2 yaş altı kullanıma uygun değil diyorlar