Beyaz ya da krem kışın giyilmezdi ama ya da ince şeyler kışın giyilmezfi artık bu kalktı dimi ? Kışın bile kısa bluzler açık renkler giyiliyor , bende keten gömlek almak istiyorum ve krem pantolon deri ama giyilmez derler diye çekiniyorum. Her yere arabayla gidiyoruz zaten pislenir üşürüm derdi falan yok alsam mı kararsız kaldım ya