Kızlar çok afedersiniz öncelikle bu konu iÇin. İki aydır tam yumurtlama döneminde vajinamda kaşıntı oluyor mantar mı acaba dedim ama adet ile tamamen bitti ve o döneme kadar hiç bi kaşınma vs olmadı ama ne zaman ki o dönem başlıyor kaşınma da başlıyor başına gelen var mı ?