Ecemilay Bebeğim 2 aylık olacak wee baby emzik kullanıyorum onunla alıştırdım şimdi iyi bir emzik almak istiyorum hangisini tercih edelim
nazlimom_ Ecemilay awenti öğürüyordu bibs kauçuk tuttu onu kullanıyoruz ama her ay değişritiyoruz şiştiği için
pervin_t Ecemilay chicco 2yaşına kadar kullandım kızıma doğduğundan beri.şimdi 0-6 ay olanını ala bilirsiniz
Barinsmom Bibs alıyordum doğduğundan beri fakat hemen şiştiği için değiştirdim şuan 5,5 aylık Frigg diye bir marka keşfettim bibsin benzeri hemen şişme yapmıyor. Bibsle hemen hemen aynı fiyat fakat daha uzun süre kullanışlı
Ecemilay Barinsmom fiyat hiç sorun değil herşeyi onların sağlığı için yapıyoruz zaten diş ve damak yapısını düşünerek kaliteli bişey alayım diyorum
Milagros Benim kızım bir buçuk aylık ve emzik tutmuyor wee baby denedim.avent sothie,ve normal uçlu wee baby denedim.ama hiç birini emmedi.Bu emziği kesin tutar dediğiniz bı emzik markası var mı Allah aşkına aşırı gazlı bı bebek susturucu emzik lazım 😅
Ecemilay Milagros ben wee nin normal emziğini kullanıyorum şu anda bi arkadaşım bakkal emziğiyle alıştır tutarsa iyi bir emzik al demişti şimdi öyle yapıcam ama bazı bebeklerde emziği tutmayınca tutmuyor