motherwithdaughter belirli bir süre vermediler bize , ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi dediler o virüslerle karşılaşma ihtimali bulunduğu için , kızamık harici diğer 1 yaş aşılarını 15 aylıkken oldu (hepsini bir olur diye düşünüyorduk yumurta diyeti açtığımız için kızamık 1 ay sonraya kaldı) kızamığı da 16 aylıkken olmuş olacak 9. Ay da 1 doz olduğu için için rahat olsun koruması var zaten dediler bana siz 9 aylıkken oldunuz mu ?