Merveee3594 Dün 2 Li tarama ve detaylı ultrasona girdim cinsiyete de baktı %90 oranla bir cinsiyet söyledi ama kesin demiyorum dedi doktor kafam karıştı benimde bizim gibi olan oldumu aranızda sonradan cinsiyet değiştimi %90 denilen cinsiyet mesela 🤔🤔
Zeynep1903 Merveee3594 14. Haftanın basında girmiştim doktor kız oldugunu söyledi hatta yanılmam dedi ve dogru cıktı
Peri95 Merveee3594 Ben 🖐🏻 detaylı ultrasonda %90 kız dedi 1 ay sonra bi gittim %200 erkek dedi 😂 ama detaylıda pozisyonu çok uygun değildi cinsiyet tahmini için
2prenses1pren Merveee3594 kızımdada oğlumdada detaylıda söyledi yüzde 85 olarak dedi ikiside değişmedi
Merveee3594 Zeynep1903 benim farklı ama hem %90 diyor hemde kesin değil ama diyor anlamadım bende kafam karıştı acaba değişir mi diye
Merveee3594 Peri95 hadii yaa bayağı şok olmuş senin bakalım benim ne olacak 😊 Benimde hem 2 Liye baktı dün hem detaylı ultrasona girdim kesin değil ama dedi bakalım ne olacak hayırlısı hakkımızda
Zeynep1903 Merveee3594 madem 90 diyor nasıl kararsız oluyor bu doktorlarda bi tuhaf o zaman hiç söylemesinler 😅 mesela benim kendı doktorum 19. Haftama kadar söylemedi görse bile ama ikilide ki doktor söyledi
Peri95 Merveee3594 Aynen öyle oldu oğlumun bazı kıyafetleri hala pembe falan o günlerin anısı kaldı 😂😂
Merveee3594 Zeynep1903 bende işte onu anlamadım nasıl kararsız kalıyor kafam bu yüzden karıştı artık ne olursa hayırlısı