Benim bebeğimde de oldu 1 buçuk aylıkken bebek vikisi kullandım sırtına ve göğsüne sürdüm buhar makinasına da vikis koydum suyun içine ek olarak da balgamı vardı onu atması için su içirdim 1 2 yudum kadar öylelikle kusarak ve kakasıyla attı ayağının altına da bi kere normal vikis sürmüştüm calpol de verdim bi kaç kez şükür iyileşti bide burnunu tıkandıkça serum fizyolojik suyla temizledim nasal aspiratörle de çektim doktora sordum vikis sürebilir miyim die öylelikle yaptım ilaç verilmiyor çok küçük oldukları için o yüzden ne yapacağını şaşırıyor insan