derenay 9.5 aylık, bence bir an önce başlayın. Başlangıç kötü, zor ama alışılıyor. Ayı daha da ilerlerse daha da zorlaşacak. Ben de hala temaslı uyutuyorum maalesef. Yanına yatmadığım sürece uyumuyor. Ben çareyi odasını ayırıp kendisine büyük bir yatak alarak biraz daha buldum diyebilirim.