Bebeğim 7.5 aylık.1 haftadır kabız. Hiç yapmıyor değil yapıyor 2 günde 1 ama ufacık bir ceviz kadar simsiyah pasparlak ve kupkuru 🤦🏻♀️ ve çok ağlıyo geceleri 1 haftadır. Bundan dolayı sanırım. 1 kere fitil attım hiç yapmadı ogün fitile rağmen. Bu sabah yine attım fitil yine ufacık siyah bişey yapmış okadar. ve rengi yağlı gibi tuhaf.
Doktora gideceğim akşam doktorumuz nöbetçiymiş .
Bebeklerde bağırsak düğümlenmesi fln oluyomuş okudumda korktum :(
Kayısı haşladım uyanınca yedireceğim ezip.
Başına gelen illaki olmuştur napmayalıyım başka :(