Kızlar doğum yapalı tam 5 ay oldu.. 38.haftamda açılmam başlamıştı ama bebeğim kanala girmedi 40.haftada Kilosu artık 4150 oldu ve hala kanala girmedi açılmam da ilerlemedi neyse normal olsun diye ısrarla beklerken doktorum zorlayacak seni bebeği riske atmayalım dedi spinal sezaryen oldum..
1.5 ay önce kadın doluma kontrole gittim 14mm myom var doktorum bu sorun oluşturmaz ağrı yapmaz dedi. Ama benim kasıklarım ağrıyo özellikle sağ kasığım. Ben çok dikkat etmem kendime ince giyiyorum biraz üşütüyorum ondan mı oluyor yoksa kist myom vs mi oluşuyor yeniden acaba? Sezaryen doğum sonrası böyle ağrıları olan var mı hala? Cinsel ilişki sırasında da sankı kasıklarımda baskı oluyor gibi…