Kızımla inatlasirdim ikna edememek beni çok yorardi ya kesinlikle ikna edemezdim çok hırçındi bir dönem gerçi hala hırçın ama tavrmi değiştirdim acaba benden kaynaklı mi parmak emmeye başladı yoksa neyi stres yapıyor çok üzülüyorum acı ojeyi de denedim boş :(((