Hulyaa123 Kızım 2.5 yaşında sabahları akşama kadar ağlıyor Sizlerde de böyle durumlar varmı yaşadınız mı. Nasıl durum sergilemem lazım 🥹 nasıl alıştırdınız kardeş varlığına ve ne kadar sürüyor çıldırmak üzereyim 🤷♀️
Momisko Hulyaa123 oğlum 5,5 yaşında 8 aylıkta kız kardeşi var hala alışmadı hala çılgınlar gibi kıskanıyor ağlıyor, küsüyor, sevme bahanesi ile tokatlayıp geçiyor🤦♀️ Ama ilk doğduğu zamanlar daha kötüydü buna şükür diyorum emzirmeme bile müsade etmezdi
Hulyaa123 Tosbikkkk yine vardı arada bir ağlama nöbeti geçiriyordu aslında hani ama şimdi biraz daha coğaldı