Resmen psikolojim bozuldu kızıma her baktığımda içim yanıyor sanki ona haksızlık yapmış gibi hissediyorum ona çok sarılıp öpüyorum kendisi kötü hissetmesin diye ağlıyor zaman zaman süt istiyor tabii ki psikolojik olarak çok kötü hissediyorum meğersem hazır değilmişim bu duruma çalışacağım diye kesmek zorunda kaldım kızım ne uykusu düzgündü ne beslenmesi her zaman anne sütü istiyordu beslenmesinde herhangi bir değişme olmadı belki zamanla olur ama çok aşırı üzülüyorum bu duruma sanki bağlarımız kopmuş gibi o kadar içimi yakıyor ki anlatamam kızım 22 aylık Allah’ım tüm annelere dayanma gücü ve sabır versin sevgilerimle…