Leyla6327 14 aylık artık zaten tamamen beni kullandığını hissetmeye başladım zaten baya azalmıştı gece beni emerek uyurdu mama verdin biberonla bir iki açıp emmeye çalıştı artık yok zararlı dedim bıraktı çok zorlamadı bırakmak ama beni zorluyor suan acayip şişik ve sağım yapma süt oluşumuna devam eder diyorlar o yüzden hiç birşey yapmıyorum