2.5 yasındaki kızım gece sık uyanıyor ayaklarını öne dogru itiyor. Dün gece agrıyor diye ovdurdu hep. Sabahta yanagını tuttu agrıyo diye. 2 ay önce doktora götürdüm eklem agrısı dedi 2 ay geçmezse geri getir dedi. Ama eşim sürekli doktora götürmeme karşı. Sizdede oluyormu sürekli böyle agrılar. Ayriyetten ilaç içtiği gece deliksiz uyuyor. 1 hafta hastaydı (grip) surup içti o sürede hiç birsey yoktu. İlacı bıraktım gene aynı oldu